středa

Zkáza Thedasu

Jak jsem se již zmiňovala u nové kapitoly Lady of Black Mirror, věnuji se ještě jednomu projektu a to bych nebyla já, abych se s vámi nepodělila :) Nejprve bych vás ráda odkázala na můj wattpad, kde najdete jak Lady of Black Mirror, tak i novou fan fikci Zkáza Thedasu.

Zkáza Thedasu se odehrává ve světě známé fantasy rpg hry Dragon Age, konkrétně době Inquisition, tudíž nové hry. Pointa zůstává stejná, ale budou jisté změny, které se možná i od hlavního děje dosti oddálí, ale o to jde :) Rovnou prohlašuji, že jediné co mi patří je charakter mojí Inquisitorky, jinak je vše majetkem BioWare a já si nemíním nárokovat žádné finanční ohodnocení za mojí tvorbu. Je to jen v rámci mého volného času a můj koníček, tak doufám, že ho oceníte :) A teď již k tomu, o čem to je.
Kiara je nejmladší dcera banna Trevelyana ke které osud nebyl vůbec přívětivý. Obdařil jí neznámou a zničující silou se kterou dokázala jako jediná v celém Thedasu uzavírat brány ze světa démonů. Než se sama nadála byla součástí Inkvizice a jí samotnou lidé nazývali Herald Andrasty. Společně s Inkvizicí měla zničit tu největší hrozbu, která prořízla oblohu celého jejího světa, ale v cestě jí ještě stála nekonečná válka mezi rebelujícími mágy a Templáři. Přísahala, že udělá co bude v jejích silách, ale nikdo netušil, jestli to bude stačit, ani sama ona ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat